lördag 11 september 2010

Kattlucka

Nu är kattluckan installerad nästan i alla fall...

Jag hade ju köpt en kattlucka på Ullared när jag var där för ett par veckor sen. Pappa sågade hål i dörren och så upptäckte vi att luckan var för smal och inte passade i dörren. Suck.

Efter lite lunch så åkte vi och köpte en ny lucka (Bromma zoo, gillar den butiken!). Sen hem och pappa fortsatte installationen. Det var lite meckigare än vad jag tänkt mig och självklart var det fel på en skruv. Men nu sitter luckan på plats och går att använda men en skruv ska sättas dit.

Katterna fattar inte riktigt poängen men vi har lurat dem igenom ett par gånger. Nu får vi bara avvakta att de börjar använda den.

Hemskt snällt av pappa att hjälpa till för vi hade inte fixat det själva tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar