lördag 31 december 2011

Minus 1 kg!

Allan har nu gått ner 1 kg! Nu behöver han inte gå ner mer tycker jag, man känner revbenen igen och han ser smal ut. Veterinären tyckte att han skulle gå ner till 4 kg, alltså 0,7 kg till, men det tycker inte jag, då kommer han vara mager. Stravve väger runt 4,5 kg nu och han behöver inte heller gå ner mer.

Det funkar bra med den nya dieten, båda äter oftast ordentligt, ibland kan det vara någon smak som de inte tycker är så god men vi försöker undvika dessa smaker och variera så mycket som möjligt mellan Mjau, Bozita och ICAs påsmat.

I dag är det nyårsafton, detta år har gått i en rasande takt, hoppas 2012 lugnar ner sig lite så man hinner med i svängarna. I år har jag knappt hunnit med måste jag säga!

Gott Nytt År önskar jag, Micke och katterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar