torsdag 3 juni 2010

Semester

Micke och jag hade lite semester lördag-tisdag, vi åkte till Paris och hälsade på min syster som flyttat dit. Mina snälla föräldrar bodde här och passade Stravve och Allan. Det hade väl gått rätt bra även om katterna var lite uppnosiga emellanåt och mamma sa att de verkade längta efter oss. Varje kväll vid 17-18-tiden gick de och letade efter oss.

När vi kom hem blev jag superförkyld så jag har varit hemma onsdag och torsdag, grabbarna tycker nog att det är lite konstigt men skönt. De har sovit och varit ute, nu när det börjar bli sommar så tycker de att det är jobbigt med värmen... Båda har ju mer päls nu än under vintern, inte konstigt att det är varmt. Är himla glad att Allan blev klippt på magen, Stravve har lite mindre päls så han klarar sig från frisören!

1 kommentar: