lördag 11 juni 2011

VARMT!!!!

Shit, vad varmt det är! I dag har vi haft +28 grader i skuggan, det känns kan jag säga! Inne är det supervarmt, svårt att vädra när man har två små missar som gärna rymmer men vi gör så gott det går. Nu har vi i alla fall öppnat fönstret i sovrummet helt och stängt dörren så förhoppningsvis är det svalt där när vi ska sova.

Katterna sover gärna uppe även dagtid, fattar inte varför då det är mycket varmare där än nere.

För ett tag sen anmälde jag mig som testpilot på Foderbilen men kom inte med tyvärr. Men som kompensation fick vi ett paket med kattfoder (Lynx), en leksak och en fästigplockare. Himla bra tycker jag! Ska testa kattmaten nån dag, det var 4 kg så jag hoppas grabbarna tycker om det! Ska se om jag kan få in en bild sen på paketets innehåll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar